FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

IK KAN NIET INLOGGEN OP MIJN ACCOUNT

PROBLEMEN MET INLOGGEN WEBSITE

  • Gebruik je het correcte e-mailadres? Probeer al je e-mailadressen eens uit.
  • Klik je op het correct icoontje om in te loggen?

  • Bij aanhoudende problemen kan je mailen naar info@sportsticker.be.

IK KAN NIET INLOGGEN OP DE APPLICATIE

PROBLEMEN MET INLOGGEN APP

Een foutmelding bij het inloggen op de applicatie kan toe te schrijven zijn aan één van onderstaande zaken:

  • Je hebt een nieuwe smartphone in gebruik genomen waarop je de app opnieuw hebt geïnstalleerd. Sindsdien werkt de app niet meer >> Stuur een mailtje naar info@sportsticker.be.
  • Controleer of je de correcte logingegevens gebruikt. Dit zijn dezelfde gegevens als je Sportsticker webaccount*.

*Het Sportsticker webaccount is het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht.

HOE GEBRUIK IK DE APPLICATIE?

APP GEBRUIKEN

Sinds academiejaar 2020-2021 is de Sportsticker volledig gedigitaliseerd. Hieronder vind je stapsgewijs terug hoe je gebruik moet maken van de Sportsticker app.

  • Download de app in de Apple Appstore of Google Playstore.
  • Login met je Sportsticker webaccount*.
  • Je dient op dit moment steeds dezelfde smartphone te gebruiken. Indien je van toestel wisselt en de app opnieuw installeert, wordt je account automatisch geblokkeerd om fraude tegen te gaan. Stuur een mailtje naar info@sportsticker.be om de blokkering op te heffen.
  • Als je bent ingeschreven voor een sportsessie neem je je smartphone mee naar deze activiteit.
  • Vooraleer je toegang krijgt tot deze sportsessie moet je de QR-code met de app scannen die uithangt bij de zaalwachter/het toegangspoortje.
  • Bij onze externe partners vind je eveneens een QR-code terug die je met de app moeten scannen om korting te krijgen.
  • Als je in het bezit bent van een geldige Plus Pass kleurt de app groen en krijg je toegang tot de sportsessie/korting bij de partner.
  • Let op: wanneer je niet bent ingeschreven voor de sportsessie, kleurt de app rood en krijg je geen toegang.
  • Je moet je niet op voorhand inschrijven/aanmelden om korting te krijgen bij een sportpartner.

Ondervind je toch problemen met de app? Stuur dan een mailtje naar info@sportsticker.be.

*Het Sportsticker webaccount is het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht.

HOE MAAKT EN/OF ANNULEER IK EEN RESERVATIE

RESERVEREN

Via de online reservatietool kan je een plaatsje reserveren om deel te nemen aan één of meerdere groepslessen. Volg onderstaande stappen:

  • Surf naar de online reservatietool;
  • Log in met je Sportsticker webaccount*
  • Selecteer de correcte week;
  • Selecteer aan welk type sport je wil deelnemen via ‘Thema’;
  • Selecteer de correcte locatie via ‘Ruimte’;
  • Klik de gewenste sessie aan en vervolledig je inschrijving;
  • Indien de sessie volzet is heeft deze een grijze i.p.v. groene kleur.

*Het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht.


ANNULEREN

Heb je je bedacht of voel je je ziek en wil je een reeds bestaande reservering annuleren? Dit kan eenvoudig via dezelfde reservatietool:

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN NA BETALING

BEVESTIGINGSMAIL NIET ONTVANGEN

Spijtig genoeg komt niet elke bevestigingsmail aan. Bekijk zeker je spam. De bevestigingsmail is geen must, maar bevat wel belangrijke informatie over het nieuwe Sportsticker systeem. Hieronder vind je de belangrijkste informatie terug.

  • De Sportsticker is geldig tot 30 juni 2021.
  • De toegangscontrole gebeurt niet langer via de sticker en vingerscan maar een app. Download de Sportsticker app: Apple Appstore of Google Playstore.
  • De app is een QR-code scanner die je toegang geeft tot de verschillende activiteiten.
  • Via de app kan je eveneens gebruik maken van één gratis zwembeurt (meer informatie) en één of twee gratis fitnessbeurt(en) bij onze partners door de correcte QR-code op locatie te scannen.
  • Gebruik de app als volgt: 1.Log in met de gegevens van je Sportsticker account*, 2. Scan de QR-code bij de toegangspoort/zaalwachter/externe partner, 3. De app kleurt groen en je krijgt toegang tot de activiteit/korting bij de externe partner.
  • Bezit je geen smartphone? >> Stuur dan een mailtje om dit te melden naar info@sportsticker.be.

Ontvang je toch graag de bevestigingsmail? >> Stuur dan een mailtje naar info@sportsticker.be.

*Het Sportsticker webaccount is het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht.

WAAR BLIJFT MIJN STICKER?

STICKER WORDT APP

Vanaf academiejaar 2020-2021 wordt de fysieke sticker vervangen door de Sportsticker app en zal je geen post meer ontvangen. Alle informatie over deze digitalisering vind je terug in de bevestigingsmail die je na betaling ontvangt.

WAAR VIND IK HET DOCUMENT VOOR DE MUTUALITEIT?

TERUGVORDERINGSDOCUMENT MUTUALITEITEN

Na betaling van je Sportsticker ontvang je een mailtje met de link naar het terugvorderingsdocument. Indien je deze bevestigingsmail niet hebt ontvangen, stuur dan een mail naar info@sportsticker.be om deze aan te vragen.