Bekijk ons volledig sportaanbod.
WAAR KRIJG JE KORTINGEN VOOR?
Sportpartners zoals fitness, klimmen en meer. Een verplichte bijdrage zal steeds uitdrukkelijk worden vermeld op de website.
Hieronder vind je een overzicht terug van veelgestelde vragen.
Basic-Fit abonnement
Als student of personeelslid kan je aanspraak maken op de korting van het Basic-Fit jaarabonnement.
Nieuwe aankoop – Je kan op elk moment van het jaar een Basic-Fit jaarabonnement met korting aankopen zolang je beschikt over een geldige Sportsticker. Let op, Sportsticker blijft geldig gedurende één academiejaar (zie FAQ ‘Hoe lang is mij Sportsticker geldig?’). Dit verschilt van een Basic-Fit jaarabonnement dat één jaar geldig blijft, onafhankelijk van het tijdstip waarop je dit hebt gekocht.
Verlenging – Ga vóór de einddatum van je huidig Basic-Fit abonnement naar Basic-Fit Middelheim om je contract te verlengen. Zo bespaar je nieuwe instapkosten uit. Let op dat je wel over een geldige Sportsticker beschikt!
*Gebruik steeds dezelfde smartphone. Jouw account wordt automatisch geblokkeerd indien je wisselt van toestel en de app opnieuw installeert.
Bekijk steeds de website van Basic-Fit voor openingsuren en specifieke voorwaarden.
Covid-19 update
Vanaf 7 maart 2022 is het niet langer verplicht een mondmasker te dragen voor, tijdens en na de sportactiviteiten. Voor events is het Covid Safe Ticket ook niet meer vereist.
Blijf echter voorzichtig want het virus is nog steeds in de omloop. Het mondmasker blijft aanbevolen, voornamelijk wanneer je je onder veel mensen bevindt.
Keep up the good work, stay fit & healthy!
Hoe lang is mijn Sportsticker geldig?
Je kan doorheen het jaar Sportsticker aankopen wanneer je wil maar houd er rekening mee dat Sportsticker telkens maar één academiejaar geldig blijft. Het oude Sportstickerabonnement eindigt telkens op 30 juni en een nieuw Sportstickerabonnement start op 1 juli.
Is het Sportstickeraanbod volledig gratis?
Het Sportstickeraanbod bestaat uit verschillende luiken waaraan je gratis of aan voordelige tarieven kan deelnemen.
WAT KAN JE GRATIS DOEN?
Bekijk ons volledig sportaanbod.
WAAR KRIJG JE KORTINGEN VOOR?
Sportpartners zoals fitness, klimmen en meer. Een verplichte bijdrage zal steeds uitdrukkelijk worden vermeld op de website.
EXTRA
Betaald maar heb je geen Sportsticker gekregen?
Indien je reeds betaald hebt, maar toch geen geldige Sportsticker kan terugvinden in je online webaccount kan dit aan één van de volgende zaken liggen:
Hoe annuleer ik een sportsessie?
Via de online reservatietool kan je een plaatsje reserveren om deel te nemen aan één of meerdere groepslessen. Volg onderstaande stappen:
*Het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht/geactiveerd.
Heb je je bedacht of voel je je ziek en wil je een reeds bestaande reservering annuleren? Dit kan eenvoudig via dezelfde reservatietool.
Hoe gebruik ik de applicatie?
Hieronder vind je stapsgewijs terug hoe je gebruik moet maken van de Sportsticker app.
Ondervind je toch problemen met de app? Stuur dan een mailtje naar info@sportsticker.be.
*Het Sportsticker webaccount is het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht/geactiveerd.
Ik heb 2x Sportsticker betaald
Indien je per ongeluk twee keer hebt betaald voor Sportsticker (bv. één maal via overschrijving en één maal online), heb je recht op een terugbetaling. Stuur een mail naar info@sportsticker.be met de correcte aankoopdata zodat er een terugbetaling kan gebeuren.
Ik heb geen smartphone
Indien je niet over een smartphone beschikt dan zal je een alternatief toegangsbewijs worden opgestuurd naar je thuis. Gelieve hierbij een e-mail te sturen naar info@sportsticker.be met je adresgegevens.
Ik kan niet inloggen op de applicatie
Een foutmelding bij het inloggen op de applicatie kan toe te schrijven zijn aan één van onderstaande zaken:
*Het Sportsticker webaccount is het account waarmee je je Sportsticker hebt aangekocht/geactiveerd.
Ik kan niet inloggen op mijn account
Geen bevestigingsmail ontvangen na betaling
De bevestigingsmail bevat belangrijke informatie over Sportsticker en de applicatie. Controleer je spamfolder in je mailbox.
Heb je niets gekregen? Stuur dan een mailtje naar info@sportsticker.be.
Hieronder vind je de belangrijkste informatie terug.
Gebruik de app als volgt:
Mutualiteitsformulier
Na betaling van je Sportsticker ontvang je een e-mail met de link naar het terugvorderingsdocument. Indien je deze bevestigingsmail niet hebt ontvangen, stuur dan een mail naar info@sportsticker.be om deze aan te vragen.
Ongeval gehad?
Studenten en personeel zijn steeds verzekerd voor sportongevallen. Wanneer je je tijdens het academiejaar uitschrijft uit je opleiding, blijft je Sportsticker geldig maar ben je niet meer verzekerd.
Wil je een ongeval aangeven? Contacteer info@sportsticker.be en een Sportsticker medewerker zal je de juiste documenten/ contactgegevens bezorgen van jouw onderwijsinstelling.
Waar is mijn Sportsticker?
Vanaf academiejaar 2020-2021 werd de fysieke sportkaart vervangen door de Sportsticker app en zal je geen post meer ontvangen. Alle informatie over deze digitalisering vind je terug in de bevestigingsmail die je na betaling ontvangt.
© Sportsticker